The Golden Gate Bridge - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu The Golden Gate Bridge - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu

The Golden Gate Bridge

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Zo, ons tweede dagje in the States. Vanochtend om 5 uur waren we al wakker, was toch iets te vroeg om te gaan ontbijten. Om 9 uur aan het ontbijt, niet gek voor een familie langslapers. Bij Ihop gegeten. Bij het menu stonden de calorieën, in een klap een 1000 calorieënmenu voor elkaar. Daarna op naar de fietsverhuur. De jongens hadden geluk, kinderen moeten verplicht een helm dragen. Nog niet de hoek om en ze zaten al in het fietstasje. We weten nu dat de brug tussen twee heuvels ligt. Ook wij hadden vandaag een bergetappe. Jammer dat het bewolkt was vandaag, maar het is toch heel bijzonder om over deze brug te fietsen. Aan de overkant een stadje wat Sausalito heet. Hier kent men ook verplicht betaald parkeren voor fietsen, 3 dollar per fiets. We zijn teruggegaan met de veerpont. Het was eigenlijk een dagvullend programma. De kids waren er ook klaar mee. Wij zijn nog een ritje gaan maken met de cable car. Wij dachten een rondje, maar het was heen en terug. Dus overstappen, ik was alleen mijn kaartje kwijtgeraakt. Gelukkig een aardige chauffeur.... ik mocht zo mee. Daarna zijn we met zijn vieren gaan eten, in een restaurant wat bij een bakkerij hoort. Ze verkopen er ook broodjes in de vorm van een krab. Lekker gegeten en nog wat spelletjes gedaan in de lobby van het hotel. Morgen gaan we aan de wandel om nog wat hoogtepunten van San Francisco te zien.

• 22 Juli 2015 - 08:59

Daisy:

Hé, geniet van deze prachtige reis! Ik volg jullie op de voet. Super leuk geschreven stuk.

Dikke kus

• 22 Juli 2015 - 12:37

Opa En Oma Boot:

We hebben net jullie verslag gelezen. Vonden we heel leuk. We hopen dat jullie nog veel mooie plaatsen mogen bezoeken.