Redondo Beach - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu Redondo Beach - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu

Redondo Beach

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

05 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Redondo Beach

Vanochtend lekker uitgeslapen na de vermoeiende dag van gisteren. Uitgebreid ontbeten en genoten van het mooie uitzicht over de Pacific. Toen aan de slag. Koffers inpakken en beetje poetsen met de franse slag. De afvaltanks leeg laten lopen en vullen met chemicaliën. Uitgecheckt bij de camping. Ik mocht nog een sticker uitzoeken, omdat ik het enquêteformulier had ingevuld, Jippie de Pippie! Daarna op pad naar de camperverhuur. We hebben toch met de Minnie Winnie en de minivan zo'n 2300 mijl gereden. De tomtom pakte een mooie route. Zou hij hebben geweten van onze eerdere planning van vandaag. De eerste 25 mijl reden we langs de kust en net voor de pier van Santa Monica de snelweg op, schitterende weg, Baywatch gevoel. Het inleveren van de camper ging vlotter dan het afhalen. Een half uur later zaten we in de taxi naar Redondo Beach. We hadden motel Seaside geboekt, 6 mijl van het vliegveld. Een goede keuze, keurige kamer en gelijk een taxi geregeld voor morgenochtend. Volgens de taxichauffeur liep de weg door naar het strand en omdat het motel geen Seaside uitzicht had, wilden we toch even naar de zee gaan kijken. De jongens, blij met razendsnel wifi, hadden geen zin. De zee bleek verder dan we dachten, dus draaiden we om en streken neer bij de Starbucks tegenover het motel. We stuurden over de WhatsApp nog een foto van de lekkere koeken naar de jongens. Liepen nog een hele chique supermarkt binnen, wat een verademing na de campingwinkels. Nu nog even wat hangen op de hotelkamer en straks een hapje eten. Morgen een zware dag voor de boeg met 20 uur wachten en reizen. Half 9 komt de taxi en om 12.20 vliegen we naar New York. Daar hebben we 2 uur voor de overstap naar Amsterdam en donderdagmiddag landen we rond 12 uur. Dan komt mijn laatste berichtje. Leuk dat jullie meelazen en nog leuker jullie reacties. Tot overmorgen!

• 05 Augustus 2015 - 13:18

Rianne Haast:

Een hele goeie vlucht terug en zien jullie waarschijnlijk donderdag of vrijdag. Dit avontuur neemt niemand jullie meer af. Xxx

• 05 Augustus 2015 - 23:38

Oma:

Die mooie vakantie zit er bijna op ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben
    en dat jullie niet te veel last hebben van het tijdsverschil.Kus