Universal Studios - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu Universal Studios - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu

Universal Studios

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

04 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Vandaag naar het filmpark van Universal Studios. Na de spits vertrokken, de weg was al bekend na gisteren. De camper geparkeerd, op naar de eerste attractie. Waterworld een geweldige show, toen de studiotoer 90 minuten wachttijd!! Erg leuke rit over allerlei filmsets, alleen die van Fast and Furious was stuk.We mochten hier later op de dag voor terugkomen en nu zonder te wachten. Eerst wat gegeten en toen naar de Simpsons. Ik werd zelf niet lekker van de snelle beelden. Gelukkig hierna een uurtje wachten zodat ik kon bijkomen. Toen de Mummie, een snelle achtbaan, maar daarom ook weer snel voorbij. Nog terug voor de Fast and Furious toer. Het was de moeite waard. Natuurlijk ook de Minions en weer misselijk van de 3d effecten. Heb de boys maar alleen naar Jurasic Park gestuurd. Inmiddels was het al half tien en donker dus we besloten naar de camping te gaan. We zijn erg moe maar het was een geslaagde dag. Voor morgen hebben we Santa Monica en Venice Beach op het programma staan. Maar we zijn een beetje peur voor woensdag, we kunnen de camper pas vanaf 9 uur inleveren en dat is zeker een anderhalf uur van het vliegveld. Het ophalen ging ook niet erg vlot, en dan ook nog het verkeer in LA. En we gaan om kwart over 12 al de lucht in. Dus we slapen morgen uit, maken de camper schoon pakken de koffers in. We gaan de camper op het gemakje terugbrengen en boeken een hotel bij het vliegveld voor een nacht. Gaan we iets relaxter het vliegtuig in, het vliegen alleen is al een hele reis.

• 04 Augustus 2015 - 08:56

Rianne:

Een hele goede terugreis we zullen jullie stukjes missen iedere morgen. Geniet er nog even van

• 04 Augustus 2015 - 09:52

Irene:

Gaaf!
    Jullie hebben veel gedaan en gezien.
    Rijden in LA lijkt me ook een ramp.
    Goede terugreis!
    Ga je berichtjes wel missen!!!
    X
    Irene

• 04 Augustus 2015 - 10:04

Rianne Haast:

Geniet nog van jullie laatste daagjes daar en een goede terugreis.xxx

• 04 Augustus 2015 - 11:10

Bianca:

Hele goede reis terug! Bedankt voor jullie reisverslag. T was elke dag weer leuk om te lezen:)

• 04 Augustus 2015 - 13:08

Eric:

Alvast hele goede terugreis! Leuk om jullie via dit blog steeds te hebben kunnen volgen.