Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu

Barstow

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

02 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Barstow

Lekker geslapen op het ritme van de brommende airco. En een lekker bakje koffie van de camping gekregen, een top camping de KOA in Kingman. Zulke vriendelijke mensen, ze zwaaien al van verre. Een rit van 3 uur voor de boeg om de afstand naar LA te overbruggen. We reden om half 11 in de regen weg, die nog zeker een uurtje duurde. Vandaag weer terug in Californië, waar we een heuse grenscontrole kregen. Hello troublemakers; of we fruit, groente of openhaardhout bij hadden, nee dat hadden we niet. Of we beesten bij hadden? Ja die twee achterin. Daar had hij wel een grote kooi voor, we konden ze gerust achterlaten. Aardige mensen die Amerikanen. Rond 3 uur bij de camping, nog even de weg gevraagd naar het outletcenter en Calico het spookstadje. Even wat gedronken op de camping en de airco door de camper gejaagd, het was flink warm. Toen op weg naar de outlet en gelukkig een aardige Nederlandse buurman: ons zonnescherm hing nog uit, pfieuw.
Bij de outlet in de Nike winkel truien voor de boys en een golfshirt voor Jan gescoord. Naar Calico het spookstadje gereden, we konden er niet veel van maken, de entree was $60.00, bloedheet dus we zijn omgedraaid en naar de camping gereden. De jongens zijn lekker gaan zwemmen, en wij hebben ons verkoeld met een fles rosé, het is hier 41 graden. We hebben de planning voor morgen doorgenomen en vooral hoe gaan we dat doen met de camper. Nog lekker broodjes gehaald bij de Subway. Vanavond nog wat kaarten en op tijd naar bed, vanaf morgen gaan we er weer tegenaan met sightseeing.

• 02 Augustus 2015 - 09:41

Helma:

Wat leuk om jullie zo te volgen. Mooie vakantie hoor !! Geniet van de laatste week daar.
    Groetjes van ons allemaal :-)

• 02 Augustus 2015 - 10:35

Rianne Haast:

Laatste week al weer aangebroken. Wat gaat dat snel, maar jongens, wat hebben jullie veel gezien. Geniet nog met volle teugen, want voor je t weet sta je op nederlandse bodem en staat de bloemkool en brocolli weer op tafel.