Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, Tusayan

Na een hele warme nacht bij Lake Powell, gaan we onderweg naar Grand Canyon. We rijden via Page, een ontzettend mooi gebied langs het Navajo reservaat. Overal verkopen de indianen hun zelfgemaakte spulletjes. Voor het park zien we ook verschillende canyons. Het is vandaag bewolkt, jammer voor de foto's, maar wel een heerlijke temperatuur vandaag. We rijden het park in en stoppen bij Desert View, daar staat een uitkijktoren met een geweldig uitzicht. Onderweg naar de camping stoppen we nog bij wat uitkijkpunten en inderdaad de Canyon is groot, heel groot. Rond een uur of vijf waren we bij de camping, niet veel soeps. Het wordt douchen in de camper. Dit hadden we al gehoord, maar er is niet veel keus. Nog wat voor de camper gezeten en wat boodschappen gedaan. Naast de camping is het vertrekpunt voor de helikopterrondvluchten, er kwamen constant helikopters over de camping, gelukkig vliegen ze niet in het donker. Vanavond gegeten bij een Western restaurant Yippee I O, was wel grappig en lekker. Nu weer wat kaarten, en morgen naar Kingman. We rijden dan ook een stuk over de route 66.

• 31 Juli 2015 - 09:55

Rianne:

Haha Route 66 . doe de groeten aan harry piekema van albert heyn. Mss kom je m tegen op zn harley. Veel plezier bij Kingman. Het was weer een heel leuk verslag.

• 31 Juli 2015 - 15:42

Daisy :

Haha leuke foto van jou en ome jan. Wat een mooi uitzicht!

• 31 Juli 2015 - 17:55

Oma: