Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu

Lake Powell

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

30 Juli 2015 | Verenigde Staten, Page

Het was een koude nacht in Bryce, maar dat zou vandaag nog wel veranderen. Inmiddels zijn we happy campers, ik rooster brood voor ontbijt en bak eieren, en Jan vult alle watertanks of laat ze leeglopen. De jongens hangen heerlijk onderweg en voorzien ons van drankjes. Om 11 uur reden we richting Lake Powell, het eerste stuk over dezelfde weg terug, maar dat is geen straf zo mooi. Daarna een eentonig stuk, maar hoe dichter we bij Lake Powell kwamen hoe mooier het werd. Effe wat foto's maken, heet heet heet, niet normaal. We reden voorbij de camping richting Page omdat we graag de lower Anteloppe Canyon willen bezoeken. Maar we konden het niet vinden, dan maar eerst naar de camping en de adressen vragen. Met de adressen op pad, bij de eerste de beste binnen gestapt. Bleek het voor de Upper Canyon te zijn, heel de week uitverkocht. Deze moet je al een half jaar van te voren boeken. Maar we waren erg Lucky: er kwanen er 4 niet opdagen en we konden gelijk mee. Op een open jeep er naar toe, onze gids Navajo indiaanse scheurde er naar toe, heerlijk die wind. Geweldig was het, de gids gaf allerlei fototips, en maakte veel family pictures. Een ontzettend mooi uitstapje waar we niet op gerekend hadden. Daarna hebben de hele broodvoorraad van de Subway opgegeten, we hadden niets meer op na het ontbijt. Terug naar de camping, de jongens hebben nog gezwommen in Lake Powell.

• 30 Juli 2015 - 15:04

Oma:

Jullie worden nog echte kampeerders. Geniet maar van het mooie weer want hier is het alleen maar regen. Nog veel plezier. Nel

• 31 Juli 2015 - 09:45

Rianne:

Lees vandaag pas jullie bericht over lake powell. Kon gisteren niks openen. Ziet er weer fantastisch hoor. Op naar hetvolgende verslag.