Zion - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu Zion - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu

Zion

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, Hurricane

Vandaag wat eerder uit de veren. We gaan de camper ophalen en naar Zion. Met de taxi naar het camper verhuurbedrijf. De taxichauffeur kon niet begrijpen dat we met een camper gaan reizen, terwijl het duurder is als een hotel. Na een lange wacht van 2 uur, konden we met de camper weg. Eerst naar de Wallmart om boodschappen, wat een grote winkel, niet normaal. Het was vandaag een uur of 3 rijden, bijna helemaal over de snelweg. Om 3 uur voor Sjors gezongen omdat hij in Nederland nu jarig zou zijn, dit wordt zo wel een hele lange verjaardag. Het is wel even wennen met de camper. Veel breder als de auto en hij maakt ook veel lawaai. Hoe dichter we bij Zion komen hoe mooier het wordt. Om 5 uur bij een hele mooie camping, met schitterend uitzicht. Alles effe uitproberen en de koffers eindelijk uitpakken. Morgen vieren we Sjors zijn verjaardag. Hij heeft zelf al een knoepert van een chocoladetaart gescoord bij de Wallmart. Gelukkig paste hij in de koelkast want het is nog steeds een graad of 40. We gaan nu naar Bryce, daar kijken we naar uit want het schijnt daar heel mooi te zijn. Nu nog lekker voor de camper zitten. Het is gelukkig lekker afgekoeld.

• 28 Juli 2015 - 08:47

Bianca:

Gefeliciteerd met Sjors! Have fun in de US of A!

• 28 Juli 2015 - 09:05

Daisy:

Van harte gefeliciteerd met sjors. Hele fijne dag vandaag!!

• 28 Juli 2015 - 11:21

Rianne :

via deze weg nog n keer proficiat. heb vanochtend al geappt naar jullie allebei maar mss heb je die nog niet ontvangen. maak er weer een mooie dag van.xxx

• 28 Juli 2015 - 14:19

Opa En Oma:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sjors.
    Eet maar lekker je taart op want je bent niet voor niks vandaag jarig
    vandaag.

• 28 Juli 2015 - 22:14

Oma:

Sjor proficiat met je 14 verjaardag maak er een gezellige dag van en geniet van de chocoladetaart.