Op naar Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu Op naar Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu

Op naar Vegas

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

26 Juli 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Lekker geslapen en ontbeten in Lone Pine. Nog even getankt voor we Death Valley inreden. Nou de weg was geen lange vlakke weg door de woestijn. We kwamen toch ook wat bergen tegen. Toch weer een rit van bijna vijf uur, onderweg nog even de temperatuur gecheckt: 110 graden fahrenheit (is 46 graden celcius). En dan kom je de woestijn uit, Vegas wat een drukte. Over de strip naar hotel eerst auto parkeren bij hotel Paris. Dit was toch niet goed, dus door naar ons hotel Bally's. Bleek dat er brand was geweest in de parkeergarage, dus auto toch naar Paris pfff. Ondertussen ik met de kids in de enorme rij om in te checken en Jan de auto parkeren. Om 6 uur op de kamer, helaas geen wifi want als je op internet zit dan gok je niet. Nog wat gegeten en nu aan de wandel, belachelijk wat je hier ziet. Zit nu op de stoep bij Starbucks dus ik stop er nu mee, morgen misschien meer.

• 26 Juli 2015 - 10:37

Oma:

Hallo jongens wat een hitte daar bij jullie maar wat zien en beleven jullie veel in deze vakantie
    geniet ervan hoor.

• 26 Juli 2015 - 11:36

Rianne:

Mooie foto jasper. Nog n paar jaartjes bij de jumbo en met je 18de verjaardag staat er een voor de deur!!!. Veel plezier in vegas iedereen.

• 26 Juli 2015 - 19:19

Oma Nel:

Bij jullie iets warmer dan hier in Kopenhagen. Morgen vertrek ik weer naar Nederland. Geniet van de vakantie. Groetjes.