Lone Pine - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu Lone Pine - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu

Lone Pine

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

25 Juli 2015 | Verenigde Staten, Lone Pine

Het was een bijzondere avond en nacht in Wawona, een hotel in Stijl maar wat een oude meuk. 'S avonds in het hotel gegeten, want in wijde omgeving zat niets, ook geen telefonisch bereik. Het verslagje van gister heeft wat zweetdruppels gekost voor het er door was. Na het ontbijt op weg, en gelijk de Sequoia bomen meepakken. Het Sequoia park paste niet in ons reisschema. Maar er staan er ook in Yosemite, alleen de Mariposa Grove waar de bomen staan was gesloten. Volgens de receptie van het hotel stonden er nog een aantal bij Tuollume Grove en dat lag op onze route. Daar wippen we wel even langs. De parkeerplaats was vol want iedereen ging daar natuurlijk nu naar toe. De auto wat verder geparkeerd en even een mijl naar die bomen lopen. Tja de bomen stonden helemaal beneden, dus na de eerste zijn we omgekeerd. Waren we bijna twee uurtjes mee zoet geweest en het zou een lange rit worden van 6 uur. Verder door het park... geweldig mooi, de natuur verandert iedere keer, naaldbomen, rotsvlakten, weilanden en meren. Veel geslinger, klimmen en dalen maar gelukkig niemand ziek. Bij de Tiogapas het park uit, gelijk door in het volgende park Inyo National Forrest. Gelukkig weer snelweg, ook weer mooi maar wel eentonig. Halverwege nog gestopt bij de Mac voor een snack en even de benen strekken en hottepetot is het. Om half 7 waren we bij het hotel. Het is daar nog 94 graden fahrenheit zo'n 35 graden celsius. Nu effe de wifi vrije dag inhalen en douchen. Straks nog even wat eten in Lone Pine en morgen "Las Vegas here we come!"

• 25 Juli 2015 - 08:51

Bianca:

Mooie zonnehoed ;))! Have fun!!