De heuvels van San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu De heuvels van San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu

De heuvels van San Francisco

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

23 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Dag 3 in San Francisco, we gaan wandelend de stad verkennen. We hebben Union Square ..beetje winkelen, Chinatown en Lombard Street de meest bochtige weg op het programma staan. Tip van het hotel met de cable car heen. Na onze 1000 of meer calorieën ontbijt deze keer bij Denny's, op de cable car gestapt. De kaartjesautomaat was kapot dus we mochten gratis mee. Uitgestapt vlakbij Union Square, heel de buurt was een grote bouwput. Veel grote winkels, voor de boys naar Nike. Jasper nieuwe schoenen, Sjors wilde tenue van Barcelona maar dat was helaas uitverkocht. Dan in Las Vegas nog maar eens proberen. Verder richting China Town, heel veel kleine Actions en restaurantjes. We hebben er maar niet gegeten. Toen de klim richting Lombard street, heel heel veel klimmen. Echt stijle straten, af en toe even pauzeren. En nog eens klimmen, een grote file van auto's die door Lombard street willen rijden en fotograferende chinezen, uit Chinatown? Richting hotel nog een coolbox gescoord, voor in de auto. Nu chillen in de hotel tuin en de route voor morgen doornemen en voorbereiden. Vanvond nog een keer bij de pier wat eten en morgen vroeg uit de veren.

• 23 Juli 2015 - 06:41

Conny :

Hė leuke foto's!
    Veel plezier weer morgen!!

• 23 Juli 2015 - 08:39

Irene:

Geweldig leuk om te lezen en te zien. Enjoy!

• 23 Juli 2015 - 12:25

Familie Kemmeren:

Wij volgen jullie met de hele familie aan deze kant van de grote plas