Vertrokken naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu Vertrokken naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Chris Scherpenisse - WaarBenJij.nu

Vertrokken naar San Francisco

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

21 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een korte onrustige nacht werden we om half 5 door de taxi naar Schiphol gebracht. We vlogen met de KLM naar San Francisco. Met een kleine vertraging, maar een snellere vliegtijd kwamen we om half 12 's middags plaatselijke tijd aan. We konden redelijk snel door de douane en hadden gelijk een taxi. Zo waren we om half 2 al bij het Zephyr hotel. Het hotel ligt tegenover pier 39, een topligging. We hebben een rondje gemaakt over de pier en wat foto's gemaakt want het is een zonnige dag. Er stond wel wat wind dus nog even een vest opgepikt in het hotel. Jasper bleef in het hotel omdat hij heel de dag al niet erg lekker is. Wij zijn snel nog een hapje gaan eten. Het is nu 7 uur plaatselijke tijd en we hebben slaap. Maar we proberen toch nog even wakker te blijven. Morgen gaan we in ieder geval fietsen huren en over the Golden Gate Bridge fietsen

• 21 Juli 2015 - 09:28

Irene:

Leuk om zo jullie te volgen en de foto's te zien, it brings back some good memories! Veel plezier!

• 21 Juli 2015 - 16:59

Jose Goosens:

leuk Chris om jullie te volgen en ook gelijk de foto's te zien. fiets ze morgen. Hoop dat Jasper opknapt beterschap......

gr jose

• 21 Juli 2015 - 18:55

Rianne Haast:

He jongens, wat leuk om zo te kunnen volgen wat jullie avonturen zijn. Ik hoop dat jasper snel de oude is. Heel veel plezier met zn viertjes en broertje: rij voorzichtig.

• 21 Juli 2015 - 19:50

Kimberley Van Der Klooster:

Super leuk Chris! Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Heel veel plezier!!